Planner Huishoudelijke Hulp (m/v) – 28 uur per week

Over ons:

KwadrantGroep Huishoudelijke Hulp B.V. levert verschillende vormen van huishoudelijke hulp in Friesland. Wij leveren huishoudelijke ondersteuning aan hulpbehoevende cliënten die thuiswonend zijn, maar ook bij cliënten die door omstandigheden niet meer in staat zijn om zelfstandig thuis te wonen.

Werken als planner bij KwadrantGroep Huishoudelijke hulp betekent een afwisselende, veelzijdige en verantwoordelijke baan. Je doet waardevol en dankbaar werk tegen een prima salaris. Je komt te werken in een enthousiast regioteam die bestaat uit een collega planner, een administratief ondersteuner en een leidinggevende die uitkijken naar jou komst!


Wat doe je als planner bij KwadrantGroep Huishoudelijke Hulp?

  • Je maakt een optimale planning via ons digitaal plansysteem
  • Je vindt de beste match tussen huishoudelijk hulp en cliënt
  • Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers en cliënten bij vragen over de planning en je bemiddelt als zaken niet naar wens lopen
  • Je voert sollicitatiegesprekken en zorgt ervoor dat je personeelsbestand op orde is
  • Je houdt je bezig met het bevorderen en bewaken van de kwaliteit van de zorgverlening
  • Je voert diverse administratieve taken uit

Hier herken jij jezelf in:

  • Minimaal MBO 4+ werk-/en denkniveau
  • Je bent een ster in plannen en organiseren en denkt in oplossingen
  • bent stressbestendig en kunt snel schakelen
  • Je hebt affiniteit met de zorgsector
  • Je maakt je automatiseringssystemen snel eigen
  • Je kan op verschillende niveaus communiceren
  • Je kan zelfstandig werken maar ook goed samenwerken met collega’s

Wat wij bieden:

  • Aanstelling voor bepaalde tijd, voor in eerste instantie de duur van 7 maanden met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd
  • Arbeidsduur van 28 uur per week te verdelen over 4 dagen
  • Arbeidsvoorwaarden zijn conform cao VVT
  • Een bruto uurloon van minimaal €15,98 en maximaal €21,55 volgens schaal 45
  • Een werkplek bij één van de beste werkgevers van Nederland!

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 28 oktober in de ochtend.

Ben je enthousiast?
Reageer dan door jouw CV en sollicitatiebrief te mailen naar sollicitatie@kghh.nl vóór 25 oktober 2021  o.v.v. “Vacature planner 2021119.”.

Wil je nog meer weten over de functie?
Dan kun je contact opnemen met Hanny Stoelwinder, leidinggevende, telefoonnummer 088-512 4000 of via hanny.stoelwinder@kghh.nl

 

De vacature is zowel intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid, gaan interne kandidaten voor op externe kandidaten.

Wij gebruiken cookies op deze website.

Lees onze privacyverklaring