Wij gebruiken cookies op deze website.

Lees onze privacyverklaring

Planner – 28 uur per week

KwadrantGroep Huishoudelijke Hulp B.V. is voor haar kantoor te Drachten op zoek naar een:

Planner – 28 uur per week

(uren te verdelen over 4 werkdagen)

Over ons
KwadrantGroep Huishoudelijke Hulp B.V. levert verschillende vormen van huishoudelijke hulp in Friesland. Wij leveren huishoudelijke ondersteuning aan hulpbehoevende cliënten die thuiswonend zijn.


Als planner bij KwadrantGroep Huishoudelijke hulp, maak je onderdeel uit van een enthousiast regioteam die bestaat uit een collega planners, administratief ondersteuner en een leidinggevende.

Wat doe je als planner bij KwadrantGroep Huishoudelijke Hulp?
Je start ’s ochtends om 8 uur en bent verantwoordelijk voor een optimale planning voor ± 150 medewerkers en ± 450 cliënten op basis van een fulltime dienstverband. Je plant via ons digitaal plansysteem van Assist Planner op basis van de afgegeven (WMO) indicatie. Je houdt daarbij rekening met de wensen van cliënten, medewerkers en de organisatie. Voor deze medewerkers en cliënten ben je tevens het eerste aanspreekpunt bij vragen over de planning en je bemiddelt als zaken niet naar wens verlopen. Je werkt zowel bij ons op kantoor als vanuit huis.

Je zorgt ervoor dat je personeelsbestand goed op orde is en bent verantwoordelijk voor het kortdurend verzuim. Je voert sollicitatiegesprekken en bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening. Je voert diverse administratieve taken uit zoals controles op de invoering in het systeem. Je organiseert werkoverleggen met uitvoerend personeel en zit deze voor.

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt minimaal een opleiding op MBO 4 niveau of je hebt minimaal 2 jaren ervaring als planner in een soortgelijke functie;
  • Je bent een ster in plannen en organiseren en denkt in oplossingen
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met Microsoft Teams en je maakt automatiseringssystemen je snel eigen
  • Je hebt kennis van de WMO
  • Je bent stressbestendig en kunt snel schakelen
  • Je hebt affiniteit met de zorgsector
  • Je kan op verschillende niveaus communiceren
  • Je kan zelfstandig werken maar ook goed samenwerken met collega’s

Wat wij bieden

  • Aanstelling voor bepaalde tijd, voor de duur van een jaar met intentie tot verlenging
  • Arbeidsvoorwaarden zijn conform cao VVT
  • Inschaling conform FWG 45
  • Je ontvangt een laptop incl. headset om vanuit huis te kunnen werken
  • Een werkplek bij één van de beste werkgevers van Nederland!

Ben je enthousiast?

Reageer dan door jouw CV en sollicitatiebrief te mailen naar sollicitatie@kghh.nl vóór 29 april 2022 (sluitingsdatum) o.v.v. ‘2022-03- Vacature Planner. De gesprekken vinden plaats op dinsdag 3 mei 2022.

Wil je nog meer weten over de functie?

Dan kun je contact opnemen met Judith Dijkstra, leidinggevende regioteam, telefoonnummer 088-5124000 of via judith.dijktsra@kghh.nl

De vacature is zowel intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid, gaan interne kandidaten voor op externe kandidaten.