Helppagina mijn persoonlijke website

Handleiding Assist Planner

 

Instructiefilmpjes

1. Openen van de homepagina:

2. Uitleg van de homepagina:

3. Agenda uitleg en (niet) beschikbaarheid toevoegen: 

4. Uren realiseren en reiskosten toevoegen:

5. Het afvinken van de planningen dat je ze gezien hebt:

6. Verlof aanvragen:

7.Persoonlijke gegevens aanpassen zoals adres, e-mailadres etc.:

8. Nieuws pagina:

9. Uitleg algemene en persoonlijke documenten:

 

Veelgestelde vragen over inloggen

Ik kan niet op de website komen
Vul in de zoekbalk van uw internetbrowser https://www.mijnkghh.n

Afbeelding
Ik kan niet op de website komen

Foutmelding: Ongeldige inlogpoging
Je wachtwoord is waarschijnlijk verlopen of niet juist ingevuld.
Klik op de Wachtwoord vergeten knop en vul hier je emailadres in. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een mail met instructies hoe je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Wat is de link naar mijn persoonlijke website
https://www.mijnkghh.nl

Na inloggen blijft mijn scherm leeg met een zandloper
1.Controleer of je klok van je apparaat gelijk loopt en stel indien nodig de tijd en datum goed in.
2.Probeer een andere browser (Google Chrome/firefox/safari)
3.Probeer een ander apparaat of het daar wel op werkt. Een verouderde browser kan problemen geven.

Foutmelding: Ongeldige inlogpoging
Je wachtwoord is waarschijnlijk verlopen of niet juist ingevuld.
Klik op de Wachtwoord vergeten knop en vul hier je emailadres in. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een mail met instructies hoe je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Ik heb 2 personeelsnummers met 1 inlog (bijv. bij partculier/PHH)
Klik bovenin op dit symbool: 

Afbeelding
Symbool

selecteer je andere personeelsnummer. Als je je andere personeelsnummer weer wilt bewerken, dan klik je weer op het e-mailadres en kies je stop overname.

Overige veel gestelde vragen

De nieuwsbrieven zijn leeg
Als het nieuwsartikel in een bijlage zit klik dan op de bijlage wat meestal een PDF bestand is. 
Met de download-knop download je het nieuwsartikel zelf wat vaak leeg is.

Waar moet ik mijn onkosten noteren
Je kunt je onkosten toevoegen via het tabblad ‘home’ of via het tabblad ‘agenda’ door op het fietsicoontje te klikken.
Voor meer informatie zie ‘Handleiding Assist Planner’ pagina 4 t/m 6.

Hoe moet ik mijn uren realiseren
Je kunt je uren realiseren via het tabblad ‘home’ of via het tabblad ‘agenda’ door op het duimpje te klikken.
Voor meer informatie zie ‘Handleiding Assist Planner’ pagina 6.


Waar vind ik mijn actuele verlof en tijd voor tijd uren
Rechtsboven de homepagina zie je de actuele verlof uren en het tijd voor tijd saldo. Door op het icoon ‘Saldo verlofuren’ of ‘Tijd voor tijd’ te klikken opent een uitgebreid overzicht van de opbouw van de uren.

Waar kan ik mijn beschikbaarheid aanpassen
Via het tabblad ‘Agenda’ kun je je beschikbaarheid toevoegen, aanpassen of verwijderen. Voor meer informatie zie ‘Handleiding Assist Planner’ pagina 7

Hoe kan ik de gegevens van de cliënt bekijken
Via het de het tabblad ‘home’ of het tabblad ‘agenda’ kun je op de planning klikken waarvan je de details wilt bekijken. Door vervolgens op de cliëntnaam te klikken die blauw onderstreept is krijg je de gegevens van de cliënt te zien.

Hoe kan ik de planning afvinken voor gezien
Via het tabblad ‘Agenda’ zie je je planningen. De dikgedrukte planning is een nieuwe planning die nog afgevinkt dient te worden. Wanneer je op de nieuwe planning klikt opent een nieuw scherm. Via het groene blokje ‘markeer als gezien’ kun je de planning afvinken.
Voor meer informatie zie ‘Handleiding Assist Planner’ pagina 8.

Waar kan ik het overzicht aanpassen van maand naar week
Via het tabblad ‘home’ en ‘agenda’ kun je je overzicht aanpassen van maand naar week. Ook is het mogelijk om de weeknummer of maandnummer aanpassen om bijvoorbeeld de planningen van de volgende maand te bekijken. 

Afbeelding
Waar kan ik het overzicht aanpassen van maand naar week

Waar staan mijn salarisstroken
Via het tabblad ‘documenten’ kun je je salarisstroken bekijken door op ‘documenttype: medewerker specifiek’ te klikken.  
Voor meer informatie zie ‘Handleiding Assist Planner’ pagina 13.

Waar vind ik een overzicht van mijn gewerkte uren
Via het tabblad ‘agenda’ zie je linksboven het actuele overzicht van je ingeplande uren van die week of maand. Zie onderstaande voorbeeld: 

Afbeelding
Waar vind ik een overzicht van mijn gewerkte uren

Hoe kan ik een verlofaanvraag invoeren
Via het tabblad ‘Verlof’ kun je een nieuwe verlofaanvraag indienen door rechtsboven op ‘nieuwe verlofaanvraag te klikken.
Voor meer informatie zie ‘Handleiding Assist Planner’ pagina 9.

Afvinken van een planning en realiseren van planning
Afvinken: Een vetgedrukte planning moet nog worden afgevinkt. Dit doe je door op de planning te klikken en dan op de groene knop Markeer als gezien. (zie handleiding pagina 8)
Realiseren: Realiseren van planningen kan alleen bij planningen die in het verleden liggen. Je klikt op de planning en vervolgens de knop Realiseren. (zie handleding pagina 5)

Hoe verstuur ik de declaratie na het realiseren van mijn uren
Op de nieuwe Assist Planner website hoeft je geen declaratie meer apart te verzenden. 

Ik kan een aantal knoppen niet vinden
Wanneer je op een telefoon of tablet kijkt dan worden de menu knoppen verborgen. Je kunt ze vinden bij de rode pijlen. 

Afbeelding
Ik kan een aantal knoppen niet vinden

Ik kan geen periode selecteren
In het selectie scherm kun je geen periode selecteren en ziet ook geen planningen hierdoor: 

Afbeelding
Ik kan geen periode selecteren

Dit probleem treedt op met een verouderde browser o.a. Internet Explorer. Oplossing is om een nieuwe 
internet browser te gebruiken.

Waar staat mijn personeelsnummer
Het personeelsnummer staat nog niet vermeld op je website. Je kunt het wel vinden op je contract of salarisstrook.
Deze kun je vinden door aan de linkerzijde op Documenten te klikken. Selecteer bij documenttype bovenin: Medewerkerspecifiek.

Tijd voor tijd/Verlof saldo wordt niet getoond / Kan niet alle bijlagen openen
Deze overzichten en bijlage zijn gemaakt in PDF formaat. Als deze niet worden getoond kan dit te maken hebben met
je browser instellingen. Blokkeren van downloaden, popups. Bij sommige browsers worden ze gedownload en verschijnt je download onderaan of rechts van je scherm.
Mocht je deze documenten op een Iphone/Ipad bekijken gebruik dan geen Microsoft Edge browser maar bijvoorbeeld Safari, Firefox of Chrome

Hoe toon ik het totaal aantal gewerkte uren van deze maand
Ga naar Agenda en stel het filter in op maand. 

Afbeelding
Hoe toon ik het totaal aantal gewerkte uren van deze maand

 

 

 

 

Wij gebruiken cookies op deze website.

Lees onze privacyverklaring