Helpdeskmedewerker

Ben jij onze nieuwe collega bij de helpdesk mobiele telefonie?

KwadrantGroep zoekt een Helpdeskmedewerker

Vanwege tijdelijke vervanging is de fulltime vacature (36 uur) ontstaan van Helpdeskmedewerker.

Over de functie
Als Helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het leveren van support op én de uitgifte van hardware, software en/of applicaties. Je verwerkt de vragen/storingen of aanvragen van eindgebruikers en registreert deze in Topdesk. Na jouw analyse van de vraag/storing of aanvraag probeer je deze af te handelen óf maak je een ticket aan en zet deze door naar de tweede lijn. Daarnaast maak je deel uit van projecten die jouw vakgebied raken.

Jouw profiel

  • HBO+ werk- en denkniveau;
  • ICT-vaardig en bekend met Windows en MS-office applicaties;
  • Ervaring met het snel eigen maken van verschillende softwarepakketten;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift);
  • Ervaring als Helpdeskmedewerker en met het inrichten/uitgeven van mobiele devices is een pré.

Over ons
KwadrantGroep biedt in iedere fase van het leven zorg en ondersteuning. Van huishoudelijke hulp tot volledige verzorging, verpleging en specialistische zorg. Thuis of in één van onze woonzorgcentra. We werken in zelforganiserende teams onder regie van onze cliënten. We trekken hierbij samen op met mantelzorgers, vrijwilligers en zorgprofessionals, maar ook met lokale netwerkorganisaties. We vinden het belangrijk een actieve bijdrage te leveren aan de leefbaarheid in wijken en dorpen.

De Centrale Diensten ondersteunen de zorgorganisatie. Wij leveren bijvoorbeeld diensten als administratie, IT, facilitair en communicatie. Het is onze missie om door goede en efficiënte diensten onze zorgprofessionals te “ontzorgen”.

Ons aanbod
Wij bieden je een zeer afwisselende functie met volop ruimte voor eigen initiatief. Daarnaast bieden we uitstekende opleidingsmogelijkheden en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. De functie is ingedeeld in FWG 35. De cao VVT is van toepassing. De functie is tot 1 januari 2019.

Interesse
Spreekt dit je aan? Solliciteer dan vóórvrijdag 20 oktober 2017online op deze vacature via onderstaande button en stuur je motivatiebrief en je CV mee.

Wil je eerst meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Suus Middelburg, Medewerker Helpdesk Telefonie door een mail te sturen naar suus.middelburg@kwadrantgroep.nl.

Voor deze functie is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern gepubliceerd. Interne kandidaten hebben bij geschiktheid voorrang. Medewerkers van de KwadrantGroep worden beschouwd als interne kandidaat. We verzoeken je in je brief duidelijk te vermelden dat je werkzaam bent bij één van de organisaties van de KwadrantGroep.

Nu solliciteren